Gosenica je lezla / Pesmica o gosenici

Standard

Simpatična pesmice, aktualna tudi za najmlajše.

Gosenica je lezla, počasi na drevo
pomigala na dolgo, pomigala kratko.  (s prstki oponašamo gosenico)

Primigala je k meni
vlonček sem jo dal  (nakažemo kako jo damo v lonček)
nikar mi ne pobegni, zažugal sem, dejal.  (zažugamo)

Ko v lonček sem pogledal
je notri ni bilo (pokažemo ni-ni)
pred oknom pa je letal metuljček prelepo. (posnemamo let metulja)

Bodimo pozorni, da še posebej pri najmlajših, pesmi ne izvajamo prehitro, tako da je pesmica otrokom razumljiva in jo lahko otroci spremljajo, zraven kažejo in se je tudi sami hitreje naučijo.

One response »

  1. Pingback: Ustvarjamo: Gosenica | Družinski trenutki

Leave a Reply

