Frnikule

Standard

Pred časom sem v trgovini zagledala frnikule in spomini se me takoj odnesli nazaj v otroštvo, ko smo se mi ure in ure preigrali z njimi, jih zbirali, menjavali…. Čar frnikul sem želela pokazati tudi otrokom, ko pa sem se poskušala spomniti kakšna so sploh pravila in kako se igra, sem ugotovila, da sem pozabila. Seveda sem šla potem na lov za pravili igre in pri tem ugotovila, da je iger s frnikulami res ogromno in najbrž je pravil ravno toliko, kolikor je otrok, ki so se kdaj z njimi igrali.

Mi smo si z začetek izbrali igro “mišje luknje

Uporabili smo škatlo za čevlje in izrezali pet odprtin različnih velikosti. Največja je vredna 1 frnikulo, najmanjša 5 frnikul.

Vsak igralec dobi 10 frnikul. Po pravilih naj bi bila razdalja od igralca do škatle 3m, vendar smo mi zaradi malo mlajših igralcev to razdaljo skrajšli.

Določimo tudi enega igralca ki bo banka.

Vsak igralec nato poskuša svojih 10 frnikul drugo za drugo zakotaliti skozi luknjo. Če se katera zakotali skozi luknjo, igralec od “banke” dobi toliko frnikul kolikor je vredna luknja. Frnikule, ki obležijo pred ciljem, pripadajo banki.

Dobički in izgube se izračunajo šele po deseti frnikuli, kajti dovoljeno je frnikulo, ki je obležala pred ciljem, potisniti skozi cilj z drugo frnikulo.

 

One response »

Leave a Reply

